Wednesday, October 24, 2007

-less

Ce-mi bucura diminetile (am zis ca-s treaza de la 5.00 AM?) pe langa dragul meu Laur si cafeaua Folders care nu-i buna decat daca scapi prea multa in cafetiera, e melodia asta de la Feist, 1234.

1234- Feist


Dar sa va zic cum a fost interviul de ieri. In primul rand va zic ca am avut dreptate. Sunt intr-o baza de date, tot job-less. Poza tot n-am pus-o in CV. I’m a chicken! Plus ca cica am moaca de minor. Si apropo de asta, in America daca NU ai 18 ani, nu poti cumpara tigari si daca NU ai 21 de ani n-ai ce cauta in baruri - pe bune, te dau afara. Varsta se demonstreza cu ID-ul sau pasaportul. Nu-l ai, stai cuminte si nu incerci sa convingi un vanzator ca nu ai 16 ani, e inutil – testat de mine. Ramasi de vreo doua ori smoke-less si dati afara de barmani, ne-am facut ID-uri de Oregon, ca sa nu mai indoim pasapoartele, ca stiti voi cat dureaza sa-ti faci unul nou.
Sa nu uitam insa ca Laur nu e major aici, deci nem’ alcool pentru el, decat daca cumpar Eu (cu ID-ul) … sau John (fara ID, nu intrebati).
Azi ies sa fac niste poze. Aici e toamna in toata regula. Ploua mult. Dar e misto ca astia nu si-au taiat copacii si sunt frunze uscate pe jos. Haide ca fug repede sa nu le stranga careva, pentru ca da, si pe alea le strang, ca sa fie curat.
P.S.Am decis sa mut blog-ul de pe blog.com pe blogger.com pentru ca era un calvar sa faci vreo modificare pe-acolo.